Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă “CRIŞANA”al judeţului Bihor are misiunea de prevenire, monitorizare şi gestionare a situaţiilor de urgenţă.


Peste 1800 de puieți de gorun plantați de pompierii militari bihoreni în cadrul acțiunii ”Plantăm fapte bune”

Nr. 44 Oradea, 30.03.2019 BULETIN INFORMATIV Sâmbătă, 30 martie a.c., pompierii militari bihoreni au răspuns apelului lansat de echipa organizatoare, la nivel județean, a proiectului ”Plantăm fapte bune” alăturându-se celor câteva sute de participanți la acțiunea de împădurire a unui teren cu o suprafață de…

Mai mult

13 incendii de vegetație uscată produse în interval de 10 ore.Măsuri de prevenire a unor astfel de evenimente-

Nr. 41 Oradea, 25.03.2019   BULETIN INFORMATIV                                       13 incendii de vegetație uscată produse în interval de 10 ore -Măsuri de prevenire a unor astfel de evenimente-   În cursul zilei de duminică, 24 martie a.c., între orele 13.40- 23.40, echipajele Detașamentului 2 de…

Mai mult

Pompierii militari bihoreni își sărbătoresc principalul aliat în lupta cu flăcările – Ziua Mondială a Apei marcatăla nivelul Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Crișana”

Nr. 13 Oradea, 20.03.2019 COMUNICAT DE PRESĂ Pompierii militari bihoreni își sărbătoresc principalul aliat în lupta cu flăcările: Ziua Mondială a Apei marcată la nivelul Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Crișana”     În data de 22 martie a.c., pompierii bihoreni își sărbătoresc principalul aliat în lupta…

Mai mult

   Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă “Crişana” al judeţului Bihor are misiunea de a preveni, monitoriza şi gestiona situaţiile de urgenţă, misiune pe care o îndeplinește în zona de competenţă care cuprinde judeţul Bihor, cu o suprafaţă de 7.544 kilometri pătrați şi cu o populaţie de 618 453 locuitori. Judeţul are în componenţă, din punct de vedere administrativ, 4 municipii, 6 oraşe şi 91 comune cu 458 sate.

În cadrul inspectoratului funcţionează ca structuri specializate:

  • Centrul operaţional, care îndeplineşte permanent, la nivelul zonei de competenţă, atribuţiile privind monitorizarea, evaluarea, înştiinţarea, avertizarea, prealarmarea, alertarea şi coordonarea tehnică operaţională a intervenţiilor pentru gestionarea situaţiilor de urgenţă;
  • Inspecţia de prevenire, care îndeplineşte, în zona de competenţă, atribuţiile pe linie de avizare/autorizare, informare publică preventivă, îndrumare şi control privind prevenirea situaţiilor de urgenţă;
  • Structura de pregătire pentru intervenţie şi rezilienţa comunităţilor, cu responsabilităţi în domeniul pregătirii personalului operativ propriu, precum şi a populaţiei privind comportarea în situaţii de urgenţă;
  • 12 subunități de intervenţie;
  • structuri de suport logistic;
  • alte structuri funcţionale;
  • garda de intervenţie a subunităţii specializate, constituită din echipajele şi personalul operativ care execută serviciul permanent în aceeaşi tură.

Documentația tehnică în format electronic depusă în vederea obținerii avizului/autorizației de securitate la incendiu poate fi:

  • scanată, însoțită doar de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului
  • în format *.pdf sau alte forme, însoțită doar de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului și a factorilor care au contribuit la elaborarea documentației (proiectanți, verificatori de proiecte, experți tehnici etc.)

Cererile de emitere a avizelor și autorizațiilor de securitate la incendiu și protecție civilă însoțite de documentațiile aferente pot fi transmise în format electronic la următoarea adresă: avizare.isubh@rdsor.ro

Școala altfel

Documente aferente găsiți în pagina "Școala altfel". Vizualizați conținutul facând click pe butonul alăturat.

Ghiduri de evacuare

Documente aferente găsiți în pagina "Ghiduri de evacuare". Vizualizați conținutul facând click pe butonul alăturat.

Vizualizează document în format PDF

Lista cu persoanele juridice/fizice din judeţul Bihor, atestate/autorizate să efectueze lucrări în domeniul apărării împotriva incendiilor.

Vizualizează document în format PDF

Măsuri utile de adoptat de către cetățenii aflați în situații de urgență - Vizualizați conținutul facând click pe butonul alăturat.

Vizualizează document în format PDF

Metodologia de intocmire a planului de asigurare cu resurse umane, materiale si financiare.