Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă “CRIŞANA”al judeţului Bihor are misiunea de prevenire, monitorizare şi gestionare a situaţiilor de urgenţă.


Concursuri pentru ocuparea a șase posturi vacante în cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Crişana” al județului Bihor

Nr. 95 Oradea, 12.11.2018 COMUNICAT DE PRESĂ Concursuri pentru ocuparea posturilor vacante în cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Crişana” al județului Bihor       Începând de luni, 12 noiembrie a.c., persoanele care doresc să se alăture efectivului de pompieri militari al Inspectoratului pentru Situaţii de…

Mai mult

Vă invităm duminică, 28.10.2018, în Cetatea Oradea, la activitățile organizate cu prilejul sărbătoririi a 25 de ani de activitate a SMURD BIHOR

Nr. 93 Oradea, 25.10.2018     COMUNICAT DE PRESĂ Activități organizate în Cetatea Oradea, cu prilejul sărbătoririi a 25 de ani de activitate a SMURD BIHOR         În data de 12 octombrie a.c., Serviciul Mobil de Urgenţă, Reanimare şi Descarcerare Bihor a împlinit 25…

Mai mult

Locuință mistuită de flăcări în Sântandrei. Măsuri de preîntâmpinare a unor astfel de evenimente

Nr. 84 Oradea, 25.10.2018 BULETIN INFORMATIV Locuință mistuită de flăcări în Sântandrei         Miercuri, 24 octombrie a.c., la ora 20.07, echipajele de pompieri ale Detașamentului 1 de Pompieri Oradea au intervenit pentru stingerea unui incendiu izbucnit la o gospodărie situată în localitatea Sântandrei. În…

Mai mult

Evitați situațiile de urgență generate de fenomene meteorologice periculoase!

Nr. 92 Oradea, 23.10.2018   COMUNICAT DE PRESĂ Recomandările pompierilor militari pentru evitarea situațiilor de urgență generate de fenomene meteorologice periculoase          În scopul preîntâmpinării unor evenimente nedorite, provocate de fenomene meteorologice periculoase, Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Crișana” al județului Bihor reamintește…

Mai mult

Zeci de misiuni și peste 120 de persoane salvate de echipajele bihorene în cadrul exercițiului SEISM 2018

Nr. 82 Oradea, 19.10.2018 BULETIN INFORMATIV Zeci de misiuni ale pompierilor militari bihoreni în cadrul exercițiului SEISM 2018         Timp de cinci zile, cei peste 100 de pompieri militari din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Crișana” al județului Bihor și angajații UPU/SMURD Bihor…

Mai mult

13 misiuni de stingere a incendiilor într-o singură zi, din care 11 pentru lichidarea incendiilor de vegetație uscată . Măsuri de apărare împotriva incendiilor

  Nr. 81 Oradea, 18.10.2018 BULETIN INFORMATIV 13 misiuni de stingere a incendiilor într-o singură zi, din care 11 pentru lichidarea incendiilor de vegetație uscată         Miercuri, 17 octombrie a.c., echipajele de pompieri din cadrul unității și subunităților Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Crișana”…

Mai mult

Proiectile descoperite în Oradea, Marghita și Pădurea Neagră. Măsuri de prevenire a situațiilor de urgență provocate de munițiile rămase neexplodate

Nr. 80 Oradea, 16.10.2018   BULETIN INFORMATIV Proiectile descoperite în Oradea, Marghita și Pădurea Neagră     În data de 15 octombrie a.c., specialiştii pirotehnicieni ai Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Crişana” al judeţului Bihor au desfășurat trei misiuni de asanare a muniţiei rămase neexplodate…

Mai mult

   Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă “Crişana” al judeţului Bihor are misiunea de a preveni, monitoriza şi gestiona situaţiile de urgenţă, misiune pe care o îndeplinește în zona de competenţă care cuprinde judeţul Bihor, cu o suprafaţă de 7.544 kilometri pătrați şi cu o populaţie de 618 453 locuitori. Judeţul are în componenţă, din punct de vedere administrativ, 4 municipii, 6 oraşe şi 91 comune cu 458 sate.

În cadrul inspectoratului funcţionează ca structuri specializate:

  • Centrul operaţional, care îndeplineşte permanent, la nivelul zonei de competenţă, atribuţiile privind monitorizarea, evaluarea, înştiinţarea, avertizarea, prealarmarea, alertarea şi coordonarea tehnică operaţională a intervenţiilor pentru gestionarea situaţiilor de urgenţă;
  • Inspecţia de prevenire, care îndeplineşte, în zona de competenţă, atribuţiile pe linie de avizare/autorizare, informare publică preventivă, îndrumare şi control privind prevenirea situaţiilor de urgenţă;
  • Structura de pregătire pentru intervenţie şi rezilienţa comunităţilor, cu responsabilităţi în domeniul pregătirii personalului operativ propriu, precum şi a populaţiei privind comportarea în situaţii de urgenţă;
  • 12 subunități de intervenţie;
  • structuri de suport logistic;
  • alte structuri funcţionale;
  • garda de intervenţie a subunităţii specializate, constituită din echipajele şi personalul operativ care execută serviciul permanent în aceeaşi tură.

Documentația tehnică în format electronic depusă în vederea obținerii avizului/autorizației de securitate la incendiu poate fi:

  • scanată, însoțită doar de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului
  • în format *.pdf sau alte forme, însoțită doar de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului și a factorilor care au contribuit la elaborarea documentației (proiectanți, verificatori de proiecte, experți tehnici etc.)

Cererile de emitere a avizelor și autorizațiilor de securitate la incendiu și protecție civilă însoțite de documentațiile aferente pot fi transmise în format electronic la următoarea adresă: avizare.isubh@rdsor.ro

Școala altfel

Documente aferente găsiți în pagina "Școala altfel". Vizualizați conținutul facând click pe butonul alăturat.

Ghiduri de evacuare

Documente aferente găsiți în pagina "Ghiduri de evacuare". Vizualizați conținutul facând click pe butonul alăturat.

Vizualizează document în format PDF

Lista cu persoanele juridice/fizice din judeţul Bihor, atestate/autorizate să efectueze lucrări în domeniul apărării împotriva incendiilor.

Vizualizează document în format PDF

Măsuri utile de adoptat de către cetățenii aflați în situații de urgență - Vizualizați conținutul facând click pe butonul alăturat.

Vizualizează document în format PDF

Metodologia de intocmire a planului de asigurare cu resurse umane, materiale si financiare.